نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 08:09

فیلم| تحقق وعده‌ای در کمتر از ۴۸ ساعت در «صحنه»

پیرو دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه جهت رفع مشکل تنش آبی شهرستان صحنه پس از گذشت کمتر از 48ساعت چاه شماره 4 آب شرب وارد مدار بهره‌برداری این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی نشستی اضطراری که به منظور بررسی و رفع مشکل تنش آبی شهر صحنه با حضورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و فرماندار شهرستان صحنه در مورخه ۱۷ تیرماه در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، تصمیمات مهمی  از جمله حفر و تجهیز یک حلقه چاه، به مدار آوردن خط انتقال آب در دست تکمیل، استقرار تیم نشت‌یابی استان در شهر صحنه به منظور انجام نشت‌یابی طی ۴۸ ساعت و استقرار تیم پایش شبکه توزیع آب استان در این شهر اتخاذ شد.

از همان روز تجهیز و بهره‌برداری از آب چاه شماره ۴ واقع در ضلع جنوبی شهر صحنه شروع شد.

 

لوله‌گذاری ۱۵۰ فولادی و تجهیز چاه کمیته امداد جهت وارد مدار بهره‌برداری کردن و رفع تنش آبی روزهای اخیر ناشی از افزایش دمای هوا و افزایش بی‌سابقه مصرف آب با تلاش پرسنل زحمتکش آبفای صحنه انجام شد.

براساس این گزارش، با تلاش بی‌وقفه و پیگیری‌های آب و فاضلاب شهرستان صحنه نهایتا در کمتر از ۴۸ ساعت چاه شماره ۴ این شهر در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

سرپرست آبفای شهرستان صحنه در این خصوص، گفت: چاه مورد اشاره مقدار قابل توجهی از کمبود آب شرب شهر صحنه را تامین کرده و میزان ذخیره‌سازی آن به نحوه مصرف مشترکین ساکن در شهر صحنه ارتباط مستقیم دارد.

وی از مردم شهرستان صحنه خواست، تا با رعایت مدیریت مصرف آب شرکت آب و فاضلاب استان را در ارائه خدمات بهتر در امر توزیع عادلانه آب یاری کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348472

مهمترین اخبار ایران و جهان: