نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 20:19

برطرف شدن مسائل و مشکلات شهر نرجه در دستور کار قرار دارد

قزوین- استاندار قزوین گفت: شهر نرجه در مقیاس خود شهر توسعه یافته‌ای است و از جهت فرهنگ مردم و امکانات زیرساختی یک جغرافیای توسعه یافته است و باید روز به روز با توسعه بیشتری همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر نرجه اظهار داشت: مردم شهر نرجه از نیکان استان قزوین و جامعه‌ای فرهیخته و موفق هستند و شاخص‌هایی از جمله مرحوم کریمخانی آوازه‌های ملی پیدا کرده‌اند که نشان دهنده ظرفیت بالای این شهر است.

وی افزود: شهرستان تاکستان یکی از مزیت‌های ویژه استان است و در حوزه کشاورزی، صنعت و حمل و نقل حرف برای گفتن دارد و لازمه توسعه آن توجه بیشتر ارکان ملی و استانی به این شهرستان است.

اعلایی گفت: با استقرار فرماندار جدید توجه ویژه‌تری را در این شهرستان شاهد خواهیم بود و به طور قطع حضور استاندار و معاونین استاندار در این شهرستان در برای پیگیری مشکلات بیشتر خواهد شد، البته تا به امروز هم دفعات زیادی به این شهرستان سفر داشته‌ایم.

استاندار قزوین اضافه کرد: سد نهب از ظرفیت‌های ارزشمند توسعه‌ای از جهت ذخیره آب، عدم برداشت آب‌های زیر زمینی و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری است و می‌تواند منشأ تحول شهرستان و استان شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: شهر نرجه در مقیاس خود شهر توسعه یافته‌ای است و از جهت فرهنگ مردم و امکانات زیرساختی یک جغرافیای توسعه یافته است و باید روز به روز با توسعه بیشتری همراه باشد.

وی افزود: تعدادی از مشکلات و مسائل مطرح شده در این جلسه به طور قطع در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک برطرف شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357128

مهمترین اخبار ایران و جهان: