نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 10:38

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی خبر داد و گفت: نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی و مطالبه‌گری انکارناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احسان ربیعی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی و مطالبه‌گری انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی فعالان رسانه‌ به عنوان افسران جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه‌ای دشمن قرار دارند، افزود: فعالان رسانه می‌بایست مطالبه‌گری را به درستی و از مراجع ذی صلاح پیگیری کنند تا بتوانند با ارائه پاسخ شفاف و قانع کننده به جامعه، یک فضای به دور از هرگونه ابهام و اعتماد آفرین بین دولت و مردم برقرار کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی برگزاری جشنواره ابوذر را یکی از ظرفیت‌های موجود برای تقویت جبهه رسانه‌ای استان در مقابل بنگاه‌های دورغ‌پراکنی و امپراطوری رسانه‌ای کشورهای غرب دانست و گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی با محورهای این دوره شعار سال، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی و خبر خوب، جبهه مقاومت، حجاب  وعفاف، محیط زیست و مطالبه گری فعال، ظرفیت ها و مزیت های استان و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار می‌شود.

ربیعی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار خود را از یکم فروردین سال جاری تا ۳۰ آذر ماه به نشانی www.basijrasaneh.ir و www.markazi.basijrasaneh.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز یا رسانه ملی منتشر شده باشد و شرکت‌کنندگان می‌بایست مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب را جهت ارسال با فرمت jpg یا به صورت zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی اضافه کرد: مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

ربیعی خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی و با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ  ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استانی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی رونمایی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305072

مهمترین اخبار ایران و جهان: