نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 19:21

مدیرعامل نساجی: می‌توانیم میزبان لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر باشیم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر قطعی نشده و احتمال دارد که بتوانیم شرایط میزبانی را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران عصر امروز در نخستین نشست خبری پیش از آغاز فصل فوتبالی و معارفه سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: رحمتی باید ابزار لازم را برای موفقیت داشته باشد و ما هم در حال هموار کردن این مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه رحمتی هم موافق برگزاری تمرینات در مازندران است، گفت: در شهر تهران هم زمین استاندارد تمرینی نداریم و در مازندران هم خیلی پیگیری کردیم اما زمین مناسبی برای برگزاری چند ماه تمرین وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر قطعی نشده و احتمال دارد که بتوانیم شرایط میزبانی را مهیا کنیم.

وی با اعلام اینکه رحمتی بهترین گزینه برای نساجی بود و آغاز سرمربی‌گری‌اش حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود، اضافه کرد: هیچ‌کس از بیرون در انتخاب ایشان دخالتی نداشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان شاخص مازندرانی در سطح اول فوتبال کشور بسیار زیاد هستند، تصریح کرد: با توجه به بودجه‌ای که داریم نمی‌توانیم هر خریدی داشته باشیم. با یک بازیکن مازندرانی صحبت کردیم که قیمت او به اندازه ۴ بازیکن فعلی که خرید کردیم، بود.

درودگر با بیان اینکه چمن ‌استادیوم شهدای ساری حرفه‌ای نیست و شهر ساری چند تیم دارد و این زمین نمی‌تواند محل تمرین نساجی شود، یادآور شد: در قائمشهر یک زمین به اندازه سه هکتار به تیم بدهند، ما از فردا استارت می‌زنیم تا کمپ تمرینی درست کنیم. در صورت بهره‌برداری زمین ماهفروجک بهترین کمپ تمرینی را احداث می‌کنیم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306328

مهمترین اخبار ایران و جهان: