نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 09:13

بخشنامه معاون وزیر کشور در راستای تحکیم سلامت انتخابات است

بجنورد- نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت گفت: بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور منافاتی با برگزاری انتخابات سالم و آزاد ندارد و در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری است.

سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور نه تنها منافاتی با برگزاری انتخابات سالم و آزاد ندارد بلکه در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری و تأکیدات معظم‌له در برگزاری انتخابات سالم طی سال‌های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بخشنامه در یک نگاه کلان هرگونه شائبه برای مجریان برگزاری انتخابات را رد و رعایت اصل بی‌طرفی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

نایب رئیس اول کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درست در روزهایی که مجلس انقلابی با عملکرد مناسب مورد تفقد و الطاف کریمانه مقام معظم رهبری قرار گرفته بود برخی با اتخاذ مواضع احساساتی و به دور از نگاه عمیق درصدد القای اختلاف مجلس و دولت و شبهه‌افکنی و القای تردید در سلامت انتخابات هستند.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملکرد صحیح وزیر کشور در جهت تأمین امنیت جامعه در ایام اغتشاشات اخیر مورد تاکید همگان بود و این مسئله نباید فراموش شود.

وی در ادامه افزود: معاون سیاسی وزیر کشور یکی از نیروهای خدوم و انقلابی است و نباید وی را به خاطر ابلاغ بیانیه‌ای که سطر سطر آن در راستای شفافیت و رعایت اصل بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات، افزایش مشارکت و… بود اینگونه آماج حملات باشد.

پاکمهر در انتها تاکید کرد: شمار نمایندگان موافق استیضاح وزیر کشور به حدود ۹۰ نفر می‌رسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306872

مهمترین اخبار ایران و جهان: