نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 11:06

راهبرد بلندمدت توسعه آموزش عالی و بین‌المللی کردن فرآیند آموزش

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از دانشگاه سبطین، شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همراهی دکتر حسین قناعتی، رئیس و دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشگاه سبطین در کربلا دیدن کرد.

رستمی در دیدار با دکتر محمد شریعتی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه سبطین، دکتر مهدی شفیعی ثابت، معاون علمی دانشگاه سبطین و مهندس جواد رفیع، مدیرکل دفتر ریاست این دانشگاه و سایر مسئولان در جریان روند برنامه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این شعبه قرار گرفت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با قدردانی از اقدام ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی تهران در تأسیس شعبه بین‌الملل در کربلا گفت: نگاه به توسعه آموزش عالی و بین‌المللی کردن فرآیندهای آموزش در هر کشور به‌عنوان یک راهبرد بلندمدت و اثرگذار مطرح است.

رستمی با بیان اینکه اصل این کار ارزشمند است و می‌تواند به‌عنوان پایه‌ای برای کارهای بزرگ دیگر در نظام آمورش عالی جمهوری اسلامی ایران باشد افزود: اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران در رقابت با دانشگاه‌های دیگر و پشت سر گذاشتن موانع توانسته شعبه بین‌المللی را در اینجا راه‌اندازی کند یک موفقیت است و می‌تواند نقش الگو داشته باشد و به‌هرحال تثبیت این وضعیت جزو مأموریت شماست و قطعاً و ان‌شاءالله با برکت خواهد بود.

در ادامه مسئولان دانشگاه سبطین به سؤالات رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره نظام درسی در این دانشگاه پاسخ دادند و بحث و تبادل‌نظر کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324228

مهمترین اخبار ایران و جهان: