نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 13:32

۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در دشتی کشف شد

بوشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از خودرو سواری پژو ۴۰۵ و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی کرم پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سابقه دار که در امر حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر و فارس فعالیت دارد مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص گردید متهم فوق قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی جابجا کند که در این راستا با شناسایی خودروی مورد نظر در محورهای کنگان به دشتی، طی عملیاتی غافلگیرانه خودروی حامل توقیف شد.

سرهنگ کرم‌پور تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تاکید کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام مؤثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310672

مهمترین اخبار ایران و جهان: