نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 14:24

آغاز به کار طرح گذرگاه ورزش

طرح گذرگاه ورزش با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی و مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در پارک پلیس تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی،‌ طرح ورزش و مردم با حضور علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی و ارمیان سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان تهران و دیگر انجمن‌ها و کمیته‌های تحت پوشش این فدراسیون برگزار شد.

 این برنامه در راستای طرح ملی ورزش برای مردم  است که  در سه پارک بزرگ تهران پلیس، لاله و جوانمردان با اسقبال بی نظیر مردم برگزار شد.

گفتنی است فدراسیون ورزش‌های همگانی در پارک پلیس، فدراسیون آمادگی جسمانی در پارک جوانمردان و فدراسیون روستایی در پارک لاله حضور داشته و با برگزاری چالش ها و رویداد‌های متنوع اوقات نشاط آوری را برای شهروندان تهرانی رقم زد.

کمیته‌های تخصصی هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران از جمله بازی‌های فکری، بازی و ورزش کودک، تلاش روزانه، پیاده روی، چوگو، داژبال و... به همراه مربیان و ورزشکاران خود با حضور در پارک پلیس برای شهروندان آموزش‌های رایگان رشته‌های مختلف و همچنین بازی و ورزش‌های مختلفی را برگزار کردند.

گفتنی است این طرح بوسیله فدراسیون ورزش‌های همگانی ارائه شده و با مشارکت موثر فدراسیون ورزش‌های روستایی، فدراسیون آمادگی جسمانی و زورخانه ای در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1322172

مهمترین اخبار ایران و جهان: