نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 14:07

اهانت به قرآن نشان شکست دشمن در برابر اسلام است

اردبیل-رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل با صدور بیانیه‌ای با محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن، این عمل موهوم را نشان ضعف و استیصال دشمنان در برابر اسلام عنوان کرد.

حجت الاسلام صابر طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در سخنانی اظهار کرد: هتک حرمت به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه‌ورزی دولت‌های فاشیست غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد.

وی افزود: این اقدام قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد و به هیچ بها و بهانه‌ای پذیرفته نیست و نباید با هیچ توجیهی احساسات تعداد بیشماری از انسان‌ها را مکدر کرد.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مربیان و جامعه قرآنی استان اردبیل اقدام تنفرآمیز هتک حرمت قرآن کریم و هر گونه توهین علیه مقدسات اسلامی را به شدیدترین وجه محکوم کرد و انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در حمایت از ارزش‌های اسلامی و تعالیم ناب قرآنی و محکومیت اهانت به قرآن برنامه‌هایی از قبیل برپایی محافل انس با قرآن و جلسات سخنرانی در تمامی مؤسسات و خانه‌های قرآنی سراسر استان، اجرای پویش‌های و کمپین‌های و هشتک گذاری با مضامین قرآنی در فضای مجازی و نیز راهپیمایی اعتراض آمیز پس از اقامه نماز جمعه در مرکز و تمامی شهرستان‌های استان اردبیل اجرا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321872

مهمترین اخبار ایران و جهان: