نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 13:57

راه تمام روستاهای سیل‌زده مازندران بازگشایی شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بازگشایی تمامی راه‌های روستایی استان، گفت: عملیات لق‌گیری در محور کندوان کماکان درحال انجام است و احتمالا بازگشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت خسارت در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: براثر سیلاب روز گذشته در منطقه کجور و بلده راه ۳۰ روستای منطقه قطع شد.

وی افزود: با تلاش ماموران امدادی و خدماتی راه تمامی روستاها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار اینکه سامانه بارشی تا فردا در آسمان مازندران فعال است، تصریح کرد: طی این مدت سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های استان وجود دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان ضروری است، خاطرنشان کرد: پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و احتیاط در تردد جاده‌ای محور های کوهستانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره آخرین وضعیت محور کندوان، اظهار کرد: عملیات لق‌گیری کماکان درحال انجام است در کنار برنامه‌های کوتاه‌مدت موضوع مهم و اساسی نصب گالری است که درحال بررسی و جمع‌بندی نظرات در این زمینه هستیم تا تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمالا محور کندوان طی روزهای آینده از مسیر مازندران بازگشایی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282828

مهمترین اخبار ایران و جهان: