نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 18:38

ارتباط تنگاتنگ با حوزه فنی و حرفه‌ای از مزایای بزرگ زندان است

تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارتباط تنگاتنگ زندان با حوزه فنی و حرفه‌ای یکی از مزایای بزرگ برای توانمندسازی زندانیان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با رئیس سازمان زندان‌های کشور اظهار کرد: در زندان در بُعد فرهنگی خیلی کار شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به نقش روحانیون در زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: ۳۳ روحانی در زندان تبریز در حال فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ زندان با حوزه فنی و حرفه‌ای یکی از مزایای بزرگ برای توانمندسازی زندانیان دانست که برای نمونه مهارت در قالیبافی، تعمیرکاری و غیره جز توانمندی‌هایی است که زندانیان یاد گرفته‌اند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: در مجموع فضای داخل و خارج زندان تبریز بسیار عالی است و نشانگر زحمات کادر نیروی انسانی پرتلاش می‌باشد. در استان به همت خیرین هر سال نسبت به سال قبل به افزایش کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد اقدام می‌شود که امسال این کمک بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بود.

آل‌هاشم افزود: اخیراً در استان رسم شده است که هزینه ضیافت مراسم ترحیم و تاج گل را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285428

مهمترین اخبار ایران و جهان: