نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:52

جهاد دانشگاهی طرح‌های بر زمین مانده کشور را به سرانجام برساند

اردبیل _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی باید طرح‌های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند و به اجرای طرح‌هایی برای حل مشکلات کشور بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن عاملی صبح پنجشنبه همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید طرح‌های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند و به اجرای طرح‌هایی برای حل مشکلات کشور بپردازد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با جهاد دانشگاهی، وظیفه و رسالت این نهاد را بسیار سنگین دانست و گفت: این نهاد همانند گذشته باید همچنان پیشرو باشد و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی برای کمک به توسعه استان اردبیل استفاده بکند.

مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های بزرگی در جهاد دانشگاهی دنبال می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی شده تا در استان‌های مختلف کشور بر اساس ظرفیت‌های بومی هر منطقه، تحولی بزرگ رقم زده شود.

وی ارتباط با سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی دولتی، بخش خصوصی و دانشگاه‌ها را از دیگر وظایف جهاد دانشگاهی برشمرد و تاکید کرد: باید حوزه علوم انسانی در جهاد دانشگاهی ارتقا یابد چراکه این حوزه گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است و باید به یک زاویه دیگر به این حوزه نگاه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301928

مهمترین اخبار ایران و جهان: