نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 16:35

وضعیت کمی و کیفی نان در بویین زهرا رضایت بخش نیست

قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: مردم بویین زهرا از وضعیت نامناسب نان از نظر کمی و کیفی اظهار نا رضایتی می‌کنند و لازم است مسئولان در این بخش اقداماتی انقلابی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: دین مبین اسلام با توجه ویژه به تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی افراد به عنوان برنامه‌ای روشن و عملی در زندگی مسلمانان محسوب می‌شود.

وی افزود: امر به معروف نشانه پویائی و رشد جامعه و نهی از منکر موجب کاهش تمایلات نفسانی اشخاص گرایش آنان به سوی تلاش برای تحقق مصالح جامعه خواهد شد.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به سفر رئیس جمهور به امریکای لاتیم بیان کرد: سفر ریاست محترم جمهور به حیاط خلوت آمریکا نشانگر آن است که او هم زبان دنیا را خوب می‌داند و دیپلماسی فعال و قدرتمندی را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: رویکرد نگاه به شرق، در دولت سیزدهم و توسعه همکاری با همسایگان، فصل جدیدی از روابط بین تهران و آسیای مرکزی را رقم زده است که آثار ارزشمندی را نیز در پی خواهد داشت.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: صنعت هسته‌ای به عنوان کلید پیشرفت ایران اسلامی بوده و فعالیت‌های موثری در حوزه‌های پزشکی، داروئی، صنعتی، کشاورزی و تولیدی را به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به مشکلات نان و نانوایی‌هایی در شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مردم بویین زهرا از وضعیت نامناسب نان از نظر کمی و کیفی اظهار نا رضایتی می‌کنند و لازم است مسئولان در این بخش اقداماتی انقلابی داشته باشند.

حجت الاسلام رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل تعطیلی مدارس ادامه داد: فصل تابستان فرصت مناسبی است که والدین با هماهنگی ائمه جماعات مساجد و حسینیه‌ها و کانون‌های فرهنگی اوقات فراغت خوب و اثر بخشی را برای فرزندانشان برنامه ریزی نمایند.

وی در پایان با اشاره به فصل جابجایی و اجاره‌های منازل مسکونی یادآور شد: از صاحب خانه‌ها انتظار داریم، مستاجران را به عنوان نعمت‌های الهی بدانند و با گذشت و محبت بیشتری با آنها رفتار نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288728

مهمترین اخبار ایران و جهان: