نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 12:53

سپاه نماد محرومیت‌زدایی در راستای تداوم انقلاب اسلامی است

مشگین‌شهر - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه و بسیج نماد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در راستای تداوم انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه اسوه سپاه ناحیه مشگین شهر در سالن ۹ دی این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ثمره خون شهدا سبب اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: دشمنان از ظرفیت عظیم بسیج مردمی ایران هراس دارند و امروز ایران با تکیه بر توان داخلی در بخش‌های مختلف نظامی و غیرنظامی با وجود نخبگانی بزرگ شاهد پیشرفت در برهه‌های مختلف است.

محمدی اصل با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس از حیثیت، دین، تمامیت ارضی، انقلاب، حکومت مردم سالاری، نظام اسلامی و قرآن کریم در جبهه‌های نبرد دفاع شد، تصریح کرد: دفاع مقدس نماد عظمت نظام، قدرت اسلام و پایداری ملت غیور ایران در مقابل استکبار جهانی است.

وی با اشاره به عمل به موقع نیروی دریایی سپاه در توقیف نفتکش آمریکایی گفت: اینکه در دنیا کسی جرأت ندارد نگاه چپ به کشور ما بکند از برکات خون شهدا است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امروز دوران بزن در رو تمام شده است و کسی نمی‌تواند به خاک ایران و به مردم ما نگاه حقیرانه داشته باشد، اظهار کرد: هر کسی بخواهد ملت ما را در فکر و خیال خود تحقیر کند، نیروهای انقلابی ما آنها را در عمل تحقیر خواهند کرد همان طوری که بعد از جنگ تحمیلی نیز سپاه در بسترهای دیگر همچون ساخت قطعات حساس راه آهن، راهسازی، علم روز نانو، تکنولوژی و نوآوری، شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و بخش دفاعی و هوافضا، انواع موشک‌های دوربرد نقطه زن، پهباد هایپرسونیک و موشک فتاح موفقیت‌های بزرگی نصیب ایران شده است.

محمدی اصل ادامه داد: همه مجموعه‌های سپاه، بسیج و بسیج سازندگی در خدمت رسانی از یکدیگر سبقت می‌گیرند و امروز مشاهده می‌کنیم که برای خدمت رسانی و محرمیت زدایی از تأمین آب شرب گرفته تا خدمات درمانی در بلایای طبیعی سیل، زلزله، ساخت خانه محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی و سایر میدان‌ها همواره پشتیبان مردم کشور اسلامی ایران هستند.

وی جنگ نرم دشمن در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و بیان کرد: دشمن می‌داند به وسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کند و برنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی و ترکیبی دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی به وسیله رسانه‌های نوین می‌خواهد باورها، افکار، ساختار و رفتار نسل‌های جوان و نوجوان و زنان را تسخیر کند که ضروری است برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی که دشمن در فضای مجازی راه انداخته همه ما بسیجی وار وارد این عرصه شویم.

محمدی اصل جهاد تبیین را در این راستا مهم ارزیابی کرد و گفت: باید این اندیشه‌های شوم دشمنان را به جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و با بازگو کردن راهبرد ایران آینده به نسل جوان اعتماد را به جوانان بازگردانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492772

مهمترین اخبار ایران و جهان: