نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:12

۹۰طرح اقتصادی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۹۰طرح و پروژه با اعتبار ۲هزار و ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت ۹۰طرح و پروژه با اعتبار ۲هزار و ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمحمد اعتماد اعجازی افزود: با افتتاح این طرح‌ها و پروژه‌ها برای ۴۷۳نفر در شهرستان اردبیل شغل ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  که به مناسبت هفته دولت اجرایی می‌شود پانزده مورد بوده که در این راستا ۷۷۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای ۴۷۳نفر هم شغل ایجاد شده است.

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۶۹پروژه عمرانی و زیربنایی و عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش اعتباری این پروژه‌ها ۷۵۹میلیارد تومان است.

اعتماد اعجازی از صدور۲هزار و۹۵۰فقره سند مالکیت تک برگی الکترونیکی برای صاحبان اراضی کشاورزی در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: مساحت اراضی که سند تک برگ برای آن صادرشده ۱۲۱هزار و ۴۳هکتار است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی شش پروژه عمرانی و زیربنایی و عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که ارزش اعتباری این پروژه‌ها ۵۴۸میلیارد تومان است.
انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469328

مهمترین اخبار ایران و جهان: