نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:40

پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات در صندوق امداد اردبیل

اردبیل- مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: از زمان تأسیس تاکنون ۴۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

قدیر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وام‌های پرداختی صندوق با بازپرداخت بلندمدت بین یک تا ۵ سال اعمال می‌شود و سقف پرداخت تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان با یک ضامن کارمند می‌توانند این تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند که وام پرداختی تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بالاتر از آن تنها یک بار سه درصد کارمزد برای آن دریافت می‌شود.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۷ ساله صندوق گفت: از زمان تأسیس تاکنون ۴۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

حسن زاده طرح‌های متعدد صندوق را اعم از وجوه اداره شده، وجوه اداره شده با هم افزایی، طرح همیاری، مسئولیت اجتماعی و طرح قرض ماندگار را یادآور شد و بیان کرد: در طرح قرض ماندگار خیرین مبلغی را به شکل بلاعوض به صندوق پرداخت می‌کنند تا از قبل آن تسهیلات آن به فقرا و نیازمندان پرداخت شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این طرح با استقبال خیرین استان روبرو شود تا سپرده گذاری مناسبی را شاهد باشیم.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل افزود: معوقات ما در این صندوق کمتر از ۱.۵ درصد است و ما هیچ دیرکردی را از مشتریان به خاطر تأخیر در بازپرداخت تسهیلات دریافت نمی‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486072

مهمترین اخبار ایران و جهان: