نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 10:45

پلمب یک واحد دندانسازی غیر مجاز در همدان

کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی و پلمب یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهرستان همدان خبر داد.

علی‌اکبر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت علمی و حرفه‌ای در حوزه درمان یک واحد ارائه خدمات دندانسازی و دندانپزشکی غیر مجاز توسط واحد حقوقی معاونت درمان و پلیس نظارت بر اماکن عمومی شناسایی و پلمب شد.

وی بیان کرد: از آن جا که فردی فاقد صلاحیت و بدون مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و در فضایی کاملا غیربهداشتی اقدام به انجام خدمات دندانسازی و دندانپزشکی کرده بود این واحد را تعطیل کردیم.

کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مردم خواست فریب تبلیغات غیرواقعی و ترفندهای هنجارشکنانه افراد سودجو را نخورند و برای انجام خدمات دندانپزشکی و دندانسازی در موسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز در حوزه بهداشت و درمان، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518472

مهمترین اخبار ایران و جهان: