نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:05

بیش از ۵۰۰ خانواده متقاضی زمین در عالیشهر هستند

مدیرعامل شرکت «عمران شهر جدید عالیشهر» گفت: بیش از ۵۰۰ خانواده متقاضی زمین در عالیشهر، در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، جهانبخش تل اشکی، مدیرعامل شرکت «عمران شهر جدید عالیشهر» ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خصوص متقاضیان ثبت نام در طرح واگذاری زمین رایگان، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهارداشت: تاکنون ۴۳۳ خانواده در شهر جدید عالیشهر و ۱۵۷ خانواده در شهر جدید چاه مبارک متقاضی ثبت نام در طرح واگذاری زمین رایگان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ثبت نام کرده‌اند.

وی، در خصوص واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ لازم الاجرا شده که مهم‌ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این طرح تخصیص زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است. 

تل اشکی بیان کرد: تاکنون ۴۳۳ خانواده دارای سه فرزند در شهر جدید عالیشهر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این بین ۱۳۷ خانواده انصراف داده‌اند و ۱۴۵ خانواده نیز تایید نهایی شده‌اند.

این مقام مسؤول در خصوص آمار اعلام شده، اظهارکرد: از این تعداد که تایید نهایی شده‌اند، به ۵۴ خانواده زمین تخصیص داده شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در خصوص متقاضیان در شهر جدید، افزود: متقاضیان در شهر چاه مبارک به ۱۵۷ خانواده رسید که از این تعداد۲۴ خانواده انصراف خود را اعلام کردند و ۳۶ خانواده نیز تایید نهایی، دریافت کردند.

به گزارش فارس، بر اساس این قانون، خانواری که دارای سه فرزند هستند و تاریخ تولد فرزند سوم آنها آبان‌ ماه ۱۴۰۰ به بعد است می‌توانند ۲۰۰ متر زمین رایگان دریافت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469628

مهمترین اخبار ایران و جهان: