نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:53

برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای حمل و نقل زوار پاکستانی انجام گرفته است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای سفرهای هوایی، تهیه اتوبوس و ون از استان‌های همجوار، سفرهای ریلی و انتقال زوار با خودروهای شخصی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) که در محل پایانه مرزی ریمدان برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به توافقات صورت گرفته با کشور پاکستان در زمینه جابجایی زوار برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با نیروی هوایی ارتش، ستاد کل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای سفرهای هوایی، تهیه اتوبوس و ون از استان های همجوار، سفرهای ریلی از طرف استان کرمان و انتقال زوار با خودروهای شخصی صورت گرفته است.

وی نسبت به کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه، ساماندهی جابجایی زوار و انتقال زوار به محض ورود به استان و راهنمایی زواری که قصد سفر به شهرهای قم و مشهددارند، تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری روزانه جلسات اربعین به منظور پیگیری جدی کارها گفت: آمار دقیق ورود و خروج زوار، وسایل نقیله در حال تردد و مایحتاج مورد نیاز روزانه زوار بررسی گردد.

کرمی بیان کرد: شاهد جلوه‌های زیبای حضور خادمان از مجموعه‌های نظامی، بهداری ها، موکب‌های مردمی و حضور پررنگ برادران اهل سنت و تشیع در کنار هم به عشق اباعبدالله الحسین(ع) در پذیرایی از زوار اربعین حسینی هستیم.

وی گفت: هنگامی که انسان تسلیم پروردگار شود در اوج آزادگی است و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با عشق به پرودگار به عزت و عظمت رسید.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471172

مهمترین اخبار ایران و جهان: