نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:05

بیش از ۳۴ هزار زائر طی شبانه‌روز گذشته از مرز خسروی وارد عراق شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، آمار تردد طی روز گذشته از مرز خسروی را ۳۶ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از روز جمعه(اول صفر) تا روز گذشته را ۹۹ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار کرد: ۹۳ هزار و ۱۰۰ نفر از این تعداد از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شده و ۶ هزار و ۱۰۰ نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

وی آمار تردد طی روز گذشته از مرز خسروی را ۳۶ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به آمار با نزدیک شدن به اربعین تردد زوار در مرز خسروی هر روز در حال افزایش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۳۵ هزار و ۷۲۰ نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و ۹۵۲ نفر نیز طی شبانه‌روز گذشته از طریق همین مرز وارد کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۳۴ هزار و ۶۵۰ نفر از مجموع مسافران خروجی که طی شبانه روز گذشته از مرز خسروی عازم عراق شده‌اند، ایرانی و یک‌هزار و ۷۰ نفر هم مسافر خارجی بوده است.

کرمی تصریح کرد: از مجموع ۹۵۲ نفر مسافر ورودی نیز، ۶۷۶ نفر ایرانی و ۲۷۶ نفر نیز به عنوان مسافر خارجی از طریق مرز خسروی طی ۲۴ ساعته گذشته وارد کشور ایران شده‌اند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471028

مهمترین اخبار ایران و جهان: