نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 10:41

افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در پاکدشت آغاز شد

پاکدشت- افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران در پاکدشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه و با حضور علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به همراه اردستانی فرماندار پاکدشت، بشیری نماینده مردم در مجلس، حجت‌الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان، برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، آخوندی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، مونسان بخشدار شریف آباد، سرداری رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت در پاکدشت آغاز شد.

بر اساس این گزارش مسئولان با حضور در مزار شهید گمنام مدفون در میدان سپاه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در پاکدشت آغاز شد

گفتنی است که معاون استاندار تهران با حضور در یک گلخانه پاپایا در در روستای فیلستان این پروژه‌های کشاورزی هفته دولت در شهرستان پاکدشت را افتتاح کرد.

افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در پاکدشت آغاز شد

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران در ادامه سفر به پاکدشت در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای ارمبویه در بخش مرکزی در زمینی با مساحت ۲۰۰ متر در ۳ طبقه حضور یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470772

مهمترین اخبار ایران و جهان: