نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 19:53

۴ پرواز از استان سمنان به نجف اشرف انجام می شود

گرمسار- استاندار سمنان از انجام چهار پرواز از استان به فرودگاه نجف برای انتقال زائران اربعین خبر داد و گفت: این پروازها از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان گرمسار، از اجرای چهار پرواز از مبدا سمنان و شاهرود به مقصد نجف اشرف خبر داد و ابراز کرد: از فرودگاه سمنان دو پرواز رفت به مقصد نجف اشرف در روزهای دهم و سیزدهم شهریورماه اجرا می‌شود.

وی درباره بازگشت همین پرواز نیز، افزود: دو پرواز بازگشت از نجف اشرف به فرودگاه سمنان روزهای شانزدهم و نوزدهم شهریور به اجرا در خواهد آمد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در فرودگاه شاهرود نیز دو پرواز یازدهم و دوازدهم شهریورماه مسافران اربعین حسینی را به نجف اشرف منتقل خواهد کرد، تاکید داشت: برگشت این مسافران هفدهم و هجدهم شهریورماه خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه برای نخستین بار هشت پرواز از دو فرودگاه استان سمنان به مقصد خارج از کشور صورت خواهد گرفت، بیان داشت: چهار پرواز رفت و چهار پرواز برگشت زائران اربعین حسینی استان سمنان را به کشور عراق و بالعکس انتقال می‌دهند.

وی با بیان اینکه بلیط این پروازها به نظر می‌رسد که کاملاً به فروش رسیده است، افزود: این نشان از استقبال خوب مردم به خصوص از پروازهای زیارتی و مناسبتی می‌دهد که امیدواریم به صورت دائم این پروازها اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475828

مهمترین اخبار ایران و جهان: