نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 22:08

دستگیری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی

رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: مردادماه بود که با دعوت از اعضای شورای تأمین شهرستان شاهرود، حفظ و استمرار امنیت را مطالبه و البته دستور دستگیری قاتل وکیل شاهرودی، مرحوم «جعفر آقایی» را صادر کرد.

وی گفت: سال گذشته بود که وکیل شاهرودی مرحوم جعفر آقایی به قتل رسید و دستورات قضائی جهت شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شده بود که قتل توسط چند نفر با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده و در همین راستا، مظنونان دستگیر شدند و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته؛ ولی مباشر اصلی شناسایی نشده بود.

عبداللهی افزود: در مردادماه به ضابطان عام و خاص شاهرود در جلسه شورای تأمین دستور داده تا با تشکیل یک تیم هماهنگ و یکپارچه، هر چه سریع‌تر آخرین مظنون به قتل وکیل مرحوم جعفر آقایی را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در شامگاه شنبه، ۱۸ شهریورماه بود که آخرین مظنون به قتل این پرونده در حوالی یکی از استان‌ها با رصد اطلاعاتی تیم یکپارچه ضابطان عام و خاص شناسایی و دستور دستگیری و انتقال وی به محل وقوع جرم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: پس از معرفی مظنون دستگیر شده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود و بازسازی صحنه وقوع جرم، قاتل جوان صبح روز جاری به قتل مرحوم جعفر آقایی اعتراف کرد و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497228

مهمترین اخبار ایران و جهان: