نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 12:18

بازدید وزیر اقتصاد از بازار سنتی همدان

وزیر امور اقتصادی و دارایی از بازار سنتی همدان بازدید کرد و دغدغه‌های بازاریان را شنید.

 به گزارش خبرگزاری از همدان، سیداحسان خاندوزی پیش از ظهر امروز در جمع بازاریان همدان ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آنها اظهار کرد: اصناف نظارت بر اجاره بهای مغازه‌ها را در دستور کار داشته باشند تا فشار بر بازاریان وارد نشود.

وی با بیان رئیس امور مالیاتی همراه ماست از همین رو بررسی در این زمینه انجام می‌شود عنوان کرد: تاکید رئیس جمهور حل هر چه سریع‌تر مشکلات معیشتی مردم است.

رئیس اتاق اصناف همدان نیز با بیان اینکه یکی از افتخارات استان این است که واحدهای صنفی همدان بیشترین بخشش را در دوره کرونا داشتند اظهار کرد: ۱۵ روز میز خدمت با رویکرد بررسی پیرامون امور مالیات برپا شد و اثربخشی خوبی با تعامل مدیرکل مالیاتی استان و اصناف رخ داد.

ارغوان با تاکید بر اینکه میز خدمت در جای جای شهر در حوزه‌های مختلف و در میادین و مساجد راه‌اندازی شده است گفت: تعامل خوب نمایندگان و استاندار با بازاریان اثرگذاری قابل توجی داشته است.

در ادامه نیز برخی مردم و بازاریان از مشکلات گرانی و معیشتی سخن گفتند؛ یکی از بازاریان حل مشکلات معیشتی و اجتماعی را مهم برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم آراستگی شهر و ارتقای بازار همچنین افزایش ورود گردشگران به همدان را شاهد باشیم.

پایان پیام/89026/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478672

مهمترین اخبار ایران و جهان: