نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 17:03

پیامدهای دیدار «کوهن - المنقوش» دامنگیر نتانیاهو شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو از پاسخ به این سؤال که آیا از دیدار وزیر خارجه کابینه‌اش با همتای لیبیایی اطلاع داشته است یا خیر، طفره می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از گفتن اینکه آیا از دیدار وزیر خارجه کابینه‌اش با همتای لیبیایی اطلاع داشته یا نه، خودداری می‌کند.

این رسانه‌ها در ادامه گزارش خود افزودند که اگر انتشار خبر دیدار «الی کوهن» و «نجلاء المنقوش» با موافقت نتانیاهو صورت گرفته باشد، نتانیاهو نیز در شکست فاجعه بار ناشی از نشت این خبر شریک است و اگر از چنین موضوعی اطلاع نداشته باشد، سوالاتی درباره شایستگی او در منصبش به عنوان نخست وزیر ایجاد می‌شود.

اخیراً به دنبال اعلام نشست رسمی میان نجلاء المنقوش وزیر خارجه لیبی و الی کوهن همتای صهیونیست وی در ایتالیا، موجی از اعتراضات و مخالفت‌ها میان اقشار سیاسی و مردمی این کشور به راه افتاده است.

در حالی که وزارت خارجه لیبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود این نشست غیررسمی و تصادفی بوده، روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که بر اساس گفته‌های منابع سیاسی این نشست تصادفی نبوده بلکه از قبل برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی مسئولان برجسته لیبی صورت گرفته است.

گفتنی است در پی افشای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از نشست هفته گذشته خود با همتای لیبیایی خود در شهر رم، پایتخت ایتالیا، شهرهای مختلف لیبی از جمله شهر بندری زاویه و تاجوراء کانون تظاهرات ضد دولتی بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477428

مهمترین اخبار ایران و جهان: