نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 18:42

جزئیات آخرین وضعیت بیمارستان‌های در حال ساخت لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیمارستان نیایش، بیمارستان ۷ تیر دورود، بیمارستان کوهدشت و بیمارستان رومشکان را در دست اقدام داریم که پیشرفت خوبی داشته‌اند و امیدواریم به زودی بتوانیم آن‌ها را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام دلفان عصر امروز در مراسم روز پزشک ضمن تبریک روز پزشک و داروساز اظهار کرد: پرداخت حق و حقوق پزشکان یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در مجموعه علوم پزشکی است.

وی افزود: متاسفانه امروز درآمدهای ما نسبت به مخارج کمتر شده و همین امر سبب جاماندن ما از پرداخت حقوق پزشکان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه دانشگاه ما در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از نظر پرداخت‌ها، در میانه جدول قرار دارد، افزود: نسبت به برخی از دانشگاه‌ها وضعیت بهتری دارد.

دلفان گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان همواره از پرداخت حقوق پزشکان دفاع کرده و اولین دانشگاهی بودیم که به کمیسیون بهداشت مجلس رفتیم و مشکلات را مطرح کرده و تا بالاترین مرجع تصمیم گیری این مشکلات را منتقل کردیم.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای دانشگاه، جوابگوی مشکلاتی که وجود دارد نیست، گفت: امیدواریم این مشکلات با صبر و بردباری حل شود و به زودی شاهد گشایش در این زمینه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در این راستا، طی ۲۰ ماه گذشته، بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در استان افتتاح شده است.

دلفان بیان داشت: بیمارستان نیایش، بیمارستان ۷ تیر دورود، بیمارستان کوهدشت و بیمارستان رومشکان را در دست اقدام داریم که پیشرفت خوبی داشته‌اند و امیدواریم به زودی بتوانیم آن‌ها را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه تجهیزات سنگین تا توانستیم تجهیزات بیمارستانی خریداری کرده‌ایم، افزود: برای بیمارستان عشایر و بیمارستان ۷ تیر دورود نیز دستگاه ام ار ای خریداری شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465072

مهمترین اخبار ایران و جهان: