نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:06

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در محور شهرضا

اصفهان - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک وانت مزدا، دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات هماهنگ تکاوران پلیس خبر داد..

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد افیونی، مأموران یگان تکاوری با اشراف اطلاعاتی و با انجام کار دقیق پلیسی از جابجایی محموله مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: در این راستا تکاوران پلیس با پایش و کنترل مسیر حرکت قاچاقچیان موفق شدند خودرو سوداگران مرگ را در نزدیکی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در شهرستان شهرضا شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464028

مهمترین اخبار ایران و جهان: