نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 13:40

توجه به سیره عملی شهدا تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات است

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رهنمودهای شهدا در خصوص پایبندی به آرمان‌های امان راحل(ره) گفت: اگر مسؤولان به سیره عملی شهدا توجه کنند تمامی مشکلات موجود در کشور برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حضرت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز با خانواده شهیدان محمود قلی‌پور از شهدای دوران دفاع مقدس و روحانی شهید غلامحسن زحمتکش دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در این بازدید با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدایی همچون قلی‌پور و زحمتکش است، اظهhر کرد: شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی افتخارآفرینانی هستند که همواره در مسیر پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب و تأسی از رهنمود‌ها و منویات امامین انقلاب گام برداشتند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رهنمودهای شهدا در خصوص پایبندی به  آرمان‌های امان راحل (ره) گفت: مهمترین خواسته شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان  عمل به انتظارات و آرمان‌های پاک شهدا و تلاش برای حفظ ارزش‌ها است.

وی ولایتمداری و حفظ بصیرت را از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهدای والامقام این سرزمین دانست و بیان کرد: ولایتمداری و حفظ بصیرت از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهدای والامقام این سرزمین از جمله شهیدان قلی پور و زحمتکش است که موجب شد تا به عالی‌ترین افتخارات عالم یعنی مقام رفیع شهادت نائل شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان  با بیان اینکه اگر مسؤولان به سیره عملی شهدا توجه کنند تمامی مشکلات موجود در کشور برطرف می‌شود، تصریح کرد: شهدا چراغ راه هدایت کشور بوده و مسیر درست هدایت نظام را نمایان کردند، لذا بر تمامی مسؤولان و کارگزان نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است به سیره عملی شهدا توجه کنند.

به گزارش فارس، سردار شهید حاج محمود قلی پور سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۲ در منطقه‌ی حاج عمران به شهادت رسید و روحانی شهید غلامحسن زحمتکش کارمند بنیاد مسکن بود که سال ۱۳۶۶ در رشت بدست منافقان کوردل ترور شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496428

مهمترین اخبار ایران و جهان: