نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:03

تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت حوزه فرهنگ و هنر است

سنندج- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت حوزه فرهنگ و هنر کردستان است و در این راستا برنامه ریزی منسجمی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی روز پنج شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای همکاری با مجموعه بسیج هنرمندان به کار گرفته‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز در کنار جشنواره‌ها و همایش‌ها یک راهبرد مهم در مبحث تربیت جوانان در تراز انقلاب و کنش‌گر در حوزه جوانی جمعیت مدنظر قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تربیت مشاور آشنا به بوم استان کردستان، دوره‌های آموزشی عفاف و حجاب و تمرکززدایی برنامه‌ها از مرکز استان از دیگر اموری بوده که پیگیری کرده‌ایم.

دریایی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم که با همکاری سازمان بسیج هنرمندان در راستای کشف استعدادهای هنری استان قدم برداریم.

وی افزود: تلاش کردیم با برنامه‌های تدوین شده و برگزار شده در مسیر تقویت اسلامیت در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی اقداماتی انجام دهیم.

دریایی اظهار داشت: کمیته فرهنگی اربعین در استان فعالیت خود را آغاز کرده و در این راستا اقداماتی شروع شده است.

وی افزود: از خدمات و زحمات سرهنگ داودنیا رئیس اسبق بسیج هنرمندان تقدیر کرد و گفت: برای سرهنگ مهربانی هم در این مسند آرزوی موفقیت داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465828

مهمترین اخبار ایران و جهان: