نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:51

موانع توسعه از پیش پای مردم برداشته شود/ جامعه نیازمند امیدآفرینی

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه شاهرود از عدم بیان به موقع موانع توسعه آسیب دیده است، گفت: این موانع باید از پیش روی مردم برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز برنامه‌های هفته دولت در جمع فرماندار، مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه گلایه‌های به حق مردم شهرستان شاهرود باید پاسخ داده شود، ابراز داشت: هفته دولت باید به فرصت مناسب برای خدمتگزاری به مردم و امید بخشی به جامعه تبدیل شود.

وی ضمن بیان اینکه شاهرود از عدم بیان به موقع موانع توسعه از سوی مسئولان مربوط بسیار آسیب دیده است، افزود: می‌بایست در هفته دولت این موانع شناسایی و برای آنها راه حل های مناسب مطرح شود.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه موفقیت‌ها نیز در شهرستان کم نبوده‌اند، ابراز داشت: مسئولان مربوطه باید آنها را نیز احصا و در راستای افزایش امید بخشی به جامعه موارد موفقیت را در شاهرود بیان کنند.

امینی ضمن بیان اینکه امروز جامعه بیش از گذشته به روحیه امید نیازمند است، تصریح کرد: از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار می‌رود تا با دقت و ظرافت خاصی این موارد را از تریبون‌های مختلف مطرح کنند قطعاً این مردم آگاه و فهیم قدردان تلاش شما خواهند بود.

وی ضمن بیان اینکه بخش عمده مردم از خدمات مثبت صورت گرفته مطلع نیستند، افزود: این همان برنامه‌ریزی دشمن برای مأیوس کردن مردم از خدمات نظام است لذا در هفته دولت باید نقاط مثبت شهرستان به استحضار عموم رسانده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466228

مهمترین اخبار ایران و جهان: