نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 18:35

مخبر: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند

معاون اول رئیس جمهور گفت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیرساخت‌های اربعین استان ایلام، گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی مرزی با زوار گفتگو کردیم که مترددین از میزان خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند.

وی با تمجید از تلاش‌های استاندار ایلام در تکمیل زیرساخت های اربعین و خدمات‌دهی به زوار عتبات عالیات، افزود: استاندار ایلام با عشق و با تمام وجود  برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارایه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان داشت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند. با عنایت ابا عبدالله الحسین( ع ) و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر ، زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد.

دکتر مخبر اضافه کرد: زیرساخت های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت‌های این کشور که سالهای گذشته وجود داشت، امسال به چند ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز بازدیدی از مرزهای خوزستان و مهران و آن سوی مرز یعنی طرف عراقی داشتیم که بازدید‌ها نشان از برطرف شدن بسیاری از مشکلات گذشته را می دهد.

وی افزود: مردم امسال از امکانات رضایت داشتند، رسانه ها از جمله رسانه ملی نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین امسال داشتند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز معاون اول رئیس جمهور با استقبال استاندار ایلام وارد فرودگاه شهدای ایلام شد. بازدید از مرز مهران و مسیرهای اربعین در استان مهم‌ترین برنامه معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در سفر به ایلام است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481928

مهمترین اخبار ایران و جهان: