نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 16:32

جهاد تبیین برای نسل جوان و نوجوان در هفته دفاع مقدس مورد توجه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های مختلف در این هفته، بر اجرای برنامه‌های پرمحتوا و تبیین اهداف دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: بازخوانی نهضت دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و دانش‌آموزان از جمله موضوعات مهمی است که باید در هفته دفاع مقدس مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردمی از برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی، افزود: توجه به برگزاری چنین جشنواره‌هایی با محتوای دفاع مقدس مورد تأکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی، رژه و همایش ویژه هفته دفاع مقدس در این هفته بهترین فرصت برای جهاد تبیین و انتقال محتوای دفاع مقدس به اقشار مختلف مردمی و به‌ویژه نوجوانان است.

قاسمیان با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان اردبیل، تصریح کرد: همکاری دانشگاه‌ها و محققان در تدوین این اثر ارزشمند ضروری است.

گفتنی است؛ در این نشست برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس از جمله رژه نیروهای مسلح، زیارت مزار شهدا، برپایی نمایشگاه، همایش و تألیف کتاب و دیدار با خانواده‌های شهدا تشریح و بر هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها تأکید شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491572

مهمترین اخبار ایران و جهان: