نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 14:05

پیش‌بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش موقت کیفیت هوای البرز

کرج- مدیرکل هواشناسی البرز گفت: وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک، غبار محلی و کاهش موقت کیفیت هوا در استان مورد انتظار است.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از چینش مناسب فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: به موجب آن فردا وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک، غبار محلی و کاهش موقت کیفیت هوا در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۱ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، غبارآلود و کاهش کیفیت هوا است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۸ متر بر ثانیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491128

مهمترین اخبار ایران و جهان: