نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 23:05

ستاد اجرایی خدمات سفر سمنان؛ در آماده‌باش کامل

استاندار سمنان گفت: تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در ایام پایانی ماه صفر به‌صورت آماده‌باش و کشیک باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در ایام پایانی ماه صفر به‌صورت آماده‌باش و کشیک باشند.

وی افزود: تأمین سوخت برای زائران و مسافران در جایگاه‌های سوخت راه‌های استان سمنان به‌صورت ویژه در دستور کار باشد.
وی با بیان اینکه تمامی ما مسؤولان در استان سمنان خادم‌الرضا هستیم، گفت: تمامی مهمانسراها و خدمات رفاهی دولتی و ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ایام‌ پایانی ماه صفر در اختیار زائران و مسافران امام هشتم قرار گیرد.
هاشمی ادامه داد: دهیاران مستقر در مسیر راه اصلی زائران و مسافران امام هشتم باید امکانات روستا را برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران به کار گیرند.
استاندار سمنان تصریح کرد: استقرار ۲ نانوایی کشیک در هر شهر، داروخانه کشیک، نظارت بر بازار و مجتمع‌های بین‌راهی در ایام تعطیلات پایان ماه صفر توسط تعزیرات، استقرار هلال‌احمر و تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله مواردی است که باید در دستور کار باشد.

استاندار سمنان بیان کرد: اینکه هر منزل در استان سمنان به یک زائرسرا و موکب برای پذیرایی از زائران امام‌ هشتم تبدیل شود، بسیار زیبنده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492028

مهمترین اخبار ایران و جهان: