نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 21:15

زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم/ مس شایسته پیروزی بود

تبریز- سرمربی تیم مس سونگون ورزقان با اشاره به اینکه بعد از بازی سن ایچ ساوه زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم، گفت: خدا را شکر برنده بازی امروز بودیم.

اسماعیل تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه انتظار بازی پایاپای و نزدیکی با تیم سوم جدول داشتیم، افزود: در نیمه نخست با گل‌های به دست آمده بازی را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم مس سونگون عنوان کرد: نیمه دوم تمرکز تیم مقداری به هم ریخت و یک گل دریافت کردیم، اما در ادامه کار توانستیم با تلاش بازیکنان از زمین پیروز خارج شویم.

وی در رابطه با غیبت مهدی جاوید و فرهاد فخیم یادآور شد: جلسه جاوید در کمیته استیناف این هفته برگزار می‌شود و منتظر رأی هستیم با اعلام کمیته انضباطی فرهاد فخیم هم به دلیل اتفاقات بازی قبلی تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود و امیدواریم که به زودی در اختیارمان قرار بگیرند.

سرمربی مس سونگون اذعان داشت: حسین سبزی هم به دلیل اینکه به تازگی از مسابقات دانشجویان برگشته بود، در شرایط همیشگی نبود و از لحاظ نفرات دستمان مقداری بسته است.

گفتنی است، دیدار ۲ تیم مس سونگون ورزقان و سفیر گفتمان تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برتری چهار بر یک مسی‌ها به اتمام رسیده و تیم مس با ۱۵ امتیاز همچنان در صدر جدول جای گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473972

مهمترین اخبار ایران و جهان: