نیوز سیتی!
28 شهریور 1402 - 21:34

پولادگر: ورزشگاه آزادی از سرمایه‌های کشور است و باید آن را حفظ کنیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اراده دولت و وزارتخانه این است که ورزشگاه آزادی که از سرمایه‌های کشور است، در شرایط خوبی قرار گیرد و تلاش می کنیم که آن را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد پولادگر پیش از دیدار پرسپولیس و النصر در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: بله ما هم گفتیم که می‌توانست کار زودتر آغاز شود. شرایط خداراشکر مهیاست البته این روند ادامه خواهد داشت تا شرایطی که می‌خواهیم مهیا شود.

وی در خصوص اینکه بازسازی ورزشگاه آزادی چرا به این میزان طول کشیده است، اظهار داشت: آنهایی که اهل ساخت و ساز هستند، می‌دانند که از صفر ساختن، کار ساده‌تری نسبت به بازسازی است. کار بازسازی سخت است. اراده دولت و وزارتخانه این است که این ورزشگاه که از سرمایه‌های کشور است، در شرایط خوبی قرار گیرد و تلاش کنیم که آن را حفظ کنیم.

وی در خصوص نبود تماشاگران ادامه داد: روح مسابقه تماشگر است.

پولادگر در خصوص ساخت یک ورزشگاه شکیل در تهران گفت: این صحبت رئیس جمهور است و من از جزئیات ریز آن اطلاعی ندارم ولی می‌دانم که وزارتخانه از مدت‌ها پیش پیگیر بود و رئیس جمهور موافقت کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در 2-3 مکان جانمایی شده است و یکی از مکان‌ها در نزدیکی فرودگاه امام (ره) است. دولت تمام حمایت‌ خودش را خواهد داشت که ما یک ورزشگاه آبرومند در آینده داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1503228

مهمترین اخبار ایران و جهان: