نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 17:05

خدمت رسانی ۲۴ ساعته درمانگاه‌ها و پایگاه های بهداشتی در مرز خسروی

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در ایام اربعین حسینی، از خدمت رسانی ۲۴ ساعته درمانگاه‌ها و پایگاه های بهداشتی در مرز خسروی خبر داد.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امکانات بهداشت و درمان در بخش فوریت‌های پزشکی، درمانگاه‌ها، تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی، بیمارستان‌های صحرایی که با همکاری سایر دستگاه‌ها برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به زائران در کرمانشاه ایجاد شده نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: مرکز بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله که با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت احداث گردید در ایام اربعین به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه دارویی اقدامات بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای پوشش مراسم اربعین صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش فوریت‌های پزشکی نیز استقرار آمبولانس‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها، موتورلانس ها و بالگردها به خوبی صورت گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: درمانگاه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی درمانی مستقر در مرز خسروی به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زوار محترم هستند.

وی افزود: در ایام منتهی به اربعین و تا پایان سفرهای اربعینی در استان کرمانشاه، پزشکان متخصص و نیروهای تخصصی در بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471728

مهمترین اخبار ایران و جهان: