نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 13:20

نایب رئیس مجلس سخنران مراسم ویژه۸شهریورماه درمیدان بهارستان تهران

تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم ویژه هشتم شهریور ماه در میدان بهارستان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این مناسبت گفت: در شهریورماه بزرگ مردانی به شهادت رسیده اند، که نامشان برای همیشه در تاریخ اسلام وایران جاودانه خواهد ماند.

محمودی شهیدان آیات مدنی و قدوسی، حجت‌الاسلام اندرزگو، شهیدان لاجوردی، عراقی و فرزندش حسام، دستجردی را از جمله شهیدانی برشمرد که توسط رژیم طاغوت و منافقین کوردل در شهریورماه به شهادت رسیدند و در هشتم شهریور ماه نیز رئیس جمهور و نخست وزیر مکتبی و انقلابی در آتش نفاق سوختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بزرگداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهیدان سرافراز را وظیفه‌ای دینی و انقلابی برشمرد و افزود: به همین منظور در این ایام که به نام هفته دولت نیز نامگذاری شده برنامه‌های فراوانی در حال اجرا است.

وی حضور در حرم مطهر امام راحل و مزار شهیدان رجایی و باهنر، بازدید از موزه بیوت شهیدان در تهران و کرمان، زنده نگهداشتن این رخداد تلخ در مقتل شهدا در نهاد ریاست جمهوری، سخنرانی مسئولان و مدیران نظام در نمازهای جمعه و برپایی میز خدمت، افتتاح پروژه‌های عمرانی، تولید محتواهای مناسب جهت انتشار در فضای مجازی، هماهنگی با رسانه ملی جهت روایتگری منسوبین شهدا و برگزاری مراسم ویژه در مساجد در سراسر کشور را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام دانست.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: به منظور بزرگداشت هشتم شهریور ماه مراسم ویژه ای ساعت ۹:۳۰ صبح چهارشنبه ۸ شهریور در مجتمع رفاه در میدان بهارستان تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های متعدد حجت الاسلام ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

محمودی از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در این مراسم شرکت فرمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473072

مهمترین اخبار ایران و جهان: