نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 23:33

یادواره شهدا هیچگاه کهنه نمی شود/ فتنه دشمن ناکام خواهد ماند

آزادشهر- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: هیچگاه ندیده ایم یادواره‌های شهدا کمرنگ شده یا کهنه شوند زیرا مردم همیشه دوستدار شهدا و علاقه مند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی شامگاه پنج شنبه در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی در آزادشهر اظهارکرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا را نباید به چشم یک مراسم ختم و سوگواری نگاه کرد بلکه این مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: دشمنان اسلام ناب محمدی با تشکیل فتنه منحوس داعش به دنبال آسیب به انقلاب اسلامی و این نظام مقدس بودند اما امثال شهید غلامی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی شهید سلیمانی این فتنه شوم را از بین بردند تا به ناموس ایرانی دست درازی نشود.

وی گفت: هیچگاه ندیده ایم یادواره‌های شهدا کمرنگ شوند و برای مردم ما کهنه شوند زیرا مردم همیشه دوستدار شهدا و علاقه مند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

معروفی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت است و ایشان یکی از بستر سازان نظام نوین و جدید جهان در منطقه غرب آسیا بودند.

وی افزود: ما هزاران شهید و آزاده و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کردیم تا دست نحس دشمن به دامن پاک دختران ایرانی نرسد، ما جانمان را سد بلای ناموس خود کردیم و این را از سیدالشهدا (ع) آموختیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1189172

مهمترین اخبار ایران و جهان: