نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 23:44

تامین زیرساخت‌ برگزاری آیین اربعین در آذربایجان‌غربی اولویت است

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری آیین پیاده روی اربعین سال جاری در استان در اولویت برنامه‌های نهادهای مختلف است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر رهبردین روز سه شنبه در نخستین جلسه حوزه زیرساختی آئین پیاده روی اربعین در آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد امسال میزبان ۵۰۰ هزار نفر زائر در استان باشیم، به منظور ارائه خدمات بهینه به زوار باید از هم اکنون زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در این خصوص، احداث پارکینگ بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: همچنین شرکت‌های خدمات رسان آب و فاضلاب، مخابرات و سایر دستگاه‌های مربوطه باید زمینه ارائه بهترین خدمات را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ایجاد سرویس‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار گرفته و همچنین در راستای ارائه خدمات بهتر از ظرفیت جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز استفاده خواهد شد.

رهبردین به راه اندازی نانوایی‌های سیار در مسیر پیاده روی اربعین تاکید کرد و اد گفت: در این خصوص، از نانوایی‌های سیار ارتش و شهرداری ارومیه هم استفاده می‌شود و باید از ظرفیت استان‌های همجوار نیز بهره برد.

وی اظهار کرد: تأمین اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مورد نیاز زوار نیز باید توسط نهادهای مسؤول پیگیری شده و بیشترین تعداد ممکن در اختیار آئین پیاده روی اربعین قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158472

مهمترین اخبار ایران و جهان: