نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 19:26

کسب موفقیت دو عضو کانون اردبیل از سرزمین آفتاب تابان

اردبیل - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: هنرمندان کانون اردبیلی در سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک زاده فرد بعدازظهر سه‌شنبه جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو عضو هنرمند مراکز فرهنگی و هنری کانون اردبیل موفق به دریافت نشان برنز و لوح تقدیر از سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «انجمن هیکاری» کشور ژاپن شدند.

وی افزود: در این مسابقه با بررسی و داوری آثار، ۱۶ عضو مراکز کانون در سراسر کشور حائز دریافت مقام و نشان‌های مختلف شدند که از این میان «دلسا حیدری» ۱۰ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل، و «النا امید» ۱۴ ساله از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل موفق به کسب لوح تقدیر و نشان برنز این دوره از مسابقات شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه این مسابقه با موضوع‌های «من و غذای مورد علاقه‌ام» و «آزاد» برگزار شده بود، گفت: ۹ هزار و ۳۱۳ اثر از ۵۶ کشور جهان در آن شرکت داشت که از این تعداد ۳۳۸ اثر مربوط به کودکان و نوجوانان ایرانی بود و از سوی کانون به مسابقه نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن ارسال شده بود.

ملک زاده فرد ادامه داد: هدایت و راهنمایی این دو عضو هنرمند جهت شرکت در مسابقه را «لیلا نظمی» و «مهسا صالحی» از مربیان واحد آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل، برعهده داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158228

مهمترین اخبار ایران و جهان: