نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 11:45

ورود دادستانی به مشکلات جاده‌ای لواسانات/ دادستان: برای برخی مسئولان پرونده قضایی تشکیل شد

دادستان لواسانات با اشاره به وجود مشکلات جاده‌های لواسان بزرگ و کوچک و بروز حوادث جاده‌ای مختلف از تشکل پرونده برای برخی مسئولانی که ترک فعل کرده بودند خبر داد.

عباس نوروزی دادستان عمومی و انقلاب لواسانات در مصاحبه با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: یکی از معضلات جدی بخش لواسانات، وجود خرابی آسفالت و معابر عمومی و جاده های مواصلاتی این بخش است.

وی گفت: محدوده رانشی جاده سد لتیان به لواسان بزرگ و همچنین محدوده رانشی جاده برگ جهان و فقدان گاردریل و علائم هشدار دهنده در برخی مقاطع هست از جمله مواردی است که موجب وقوع تصادفات خطرناک و ایراد خسارات‌های مالی متعددی برای خودروهای مردم شده بود.

اهمال کاری و ترک فعل برخی مسئولان

دادستان لواسانات بیان کرد: در راستای پیگیری‌های قبلی دادستانی و شکایات مردمی و در راستای صیانت از حقوق عامه، با توجه به اهمال و ترک فعل مسوولان و متولیان پرونده‌ی کیفری جهت برخورد قانونی تشکیل گردیده است و این رویکرد تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس: هفته گذشته  دادستان عمومى و انقلاب لواسانات به همراه بخشدار لواسانات از محورهاى مواصلاتى روستاهاى دهستان لواسان بزرگ و لواسان کوچک بازدید کردند.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120772

مهمترین اخبار ایران و جهان: