نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 15:14

حرمت ماه رمضان و روزه‌داران در روز طبیعت حفظ شود

چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: در روز طبیعت باید حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران را حفظ کنیم و این روز را با «افطاری خانوادگی در طبیعت» گرامی بداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نقش بی‌بدیل حضرت ام‌المؤمنین خدیجه کبری (س) در بقا، پایداری، رشد و تکامل اسلام بسیار محوری است.

وی بیان کرد: ۱۲ فروردین، مصداقی از مصادیق ایام الله است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: در دهه اخیر جبهه استکبار و در رأس آنها آمریکا برای مهار قدرت روزافزون جمهوری اسلامی، عرصه معیشت مردم و اقتصاد را هم آماج توطئه‌های خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک امروز مهم‌ترین اولویت کشور، تلاش شبانه‌روزی مسئولان در جهت رشد اقتصادی، مهار تورم، بالابردن سطح رفاه جامعه و رفع کاستی‌های معیشتی خانوارها است.

محمدی گفت: باید نسبت به استفاده از کالا و تولید داخل با تعصب عمل کنیم.

وی اظهار کرد: به خواست خداوند متعال رژیم موقت اسرائیل رو به زوال ونابودی است.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: چرا از وزرای زن اروپا، کانادا و استرالیا و سیاستمداران آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست؟

وی تصریح کرد: در روز طبیعت باید حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران را حفظ کنیم و این روز را با «افطاری خانوادگی در طبیعت» گرامی بداریم، حتی افرادی هم که عذر شرعی دارند نباید در ملأ عام روزه خواری کنند.

محمدی متذکر شد: ضمن تقدیر و حمایت از موضع دولت در صیانت از ارزش‌های دینی به ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب لازم است مواجهه فعال و هوشمندانه با تلاش سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی مردم صورت بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119372

مهمترین اخبار ایران و جهان: