نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 13:45

جشنواره فرهنگی - هنری در کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود

اهواز- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان گفت: برای شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد استان و استفاده از ظرفیت آنان در برنامه‌های مختلف جشنواره فرهنگی - هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم سمیری پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از برگزاری جشنواره فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های عکاسی، وبلاگ‌نویسی، داستان کوتاه، قصه، سرود و شعر برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از تشکیل کارگروه فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود: بنا داریم این کارگروه را علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها راه‌اندازی کرده و از این طریق بتوانیم فعالیت‌های هنری را مدیریت و رصد کنیم.

وی عنوان کرد: مسابقه عکس و فیلم کوتاه با موضوع نماز و مسجد، جشنواره اذان با عنوان «نوای آسمانی» و جشنواره فرهنگی - هنری مساجد خوزستان در بخش‌های عکاسی و وبلاگ‌نویسی با موضوعات دینی از جمله برنامه‌هایی است که مقرر شده با همکاری و هماهنگی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه این برنامه‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره‌ها بنا داریم با شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد از ظرفیت آن‌ها در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127072

مهمترین اخبار ایران و جهان: