نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 15:09

۲۲۰۰ لرستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

خرم‌آباد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از اعزام دو هزار و ۲۰۰ نفر از این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منعمی امروز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور در سال ۱۴۰۲ با اشاره به اهمیت پرداختن به راهیان نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اشارات دقیقی در زمینه راهیان نور دارند.

وی به جمله مقام معظم رهبری اشاره کرد که می‌فرمایند: «راهیان نور صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن‌را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند» و تاکید کرد: این نگاه باید به موضوع راهیان نور وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان راهیان نور را حرکت اصیل انقلابی دانست و افزود: کار برای راهیان نور توفیق است و هر یک از ما به نوعی باید در این حرکت عظیم و اساسی فرهنگی ذیل انقلاب اسلامی سهمی داشته باشیم.

منعمی با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه از نظر اعتباری تا به امروز ابلاغی در سال ۱۴۰۲ در مورد راهیان نور صورت نگرفته است، اظهار کرد: گزارش‌های ارائه شده در استان نشان می‌دهد به نحو مطلوب بخش مهمی از کارها پیش رفته است.

وی با بیان اینکه سند ملی راهیان نور به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است، تاکید کرد: قرارگاه راهیان نور در شهرستان‌ها تشکیل شود و فرمانداران به عنوان مسئول قرارگاه موضوعات مربوط به راهیان نور را پیگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت دو هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان در قالب کاروان‌های راهیان نور به منطقه «بازی دراز» اعزام می‌شوند، افزود: از این تعداد هزار و ۶۰۰ نفر مرد و ۶۰۰ نفر زن هستند.

منعمی، تداوم و خروجی راهیان نور را تجلی دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این اعزام در قالب افتتاحیه کشوری منطقه عملیاتی «بازی دراز» در غرب کشور انجام خواهد شد که ۳۶ هزار نفر در کل کشور حضور خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178128

مهمترین اخبار ایران و جهان: