نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 20:54

صدور موافقت اصولی برای ۵ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از صدور موافقت اصولی برای پنج طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش فرمانی بعد از ظهر شنبه در چهارمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این جلسه هشت طرح در زمینه مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و پذیرایی بین‌راهی بررسی شد.

وی افزود: از این تعداد پنج طرح برای صدور موافقت اصولی و اخذ استعلام از دستگاه‌های دی‌ربط مورد تأیید قرار گرفتند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان است که برای ۷۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنند.

فرمانی بیان کرد: این پنج طرح مربوط به شهرستان کرمانشاه هستند که در صورت اجرایی شدن به بهبود شرایط تأسیسات گردشگری شهرستان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اداره‌کل مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت تأیید با صدور موافقت اصولی برای اخذ استعلام به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شوند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت کار اداره‌کل قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده‌است و این جلسات به صورت منظم و هفتگی ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178828

مهمترین اخبار ایران و جهان: