نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 16:44

دستگیری سارق لوله‌های شرکت نفت گچساران/ کشف بیش از ۲/۵ تن لوله سرقتی

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری ۱ نفر سارق با اعتراف به سرقت درون خودرو، سرقت کابل برق ولوله های شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو وکابلهای برق در سطح شهرستان گچساران، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی باهمکاری حراست شرکت بهره برداری نفت وگازشهرستان با انجام گشت زنی های هدفمند،۱ نفر سارق را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

خادمیان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به انواع سرقت در سطح  گچساران اعتراف که دراین زمینه یک نفر مالخر هم دستگیر و در بازدید وبازرسی از انبار ضایعاتی مالخر مقدار زیادی لوازم سرقتی خودرو، سیم وکابل برق و مخابرات و بیش از ۲/۵تن لوله سرقتی از شرکت نفت کشف و ضبط گردید .

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وباقرارمناسب روانه زندان گردیدند، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدار های پلیسی ، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129772

مهمترین اخبار ایران و جهان: