نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 14:45

برگزاری مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا(س)

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تشریح ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در بهشت زهرا(س)، گفت: مراسم شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، همچون سال‌های قبل در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مردم و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، جواد تاجیک با اشاره به اینکه شرایط برای خدمت رسانی به مردم و برگزاری مراسم در این سه شب مهیا شده است، افزود: مراسم شب‌های قدر بصورت مردمی توسط هیئت‌های مذهبی، موکب ها و ایستگاه های صلواتی گلزار شهدا با همکاری سازمان بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به برنامه‌ هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی گلزار برای مراسم احیاء شب‌های قدر در بهشت زهرا گفت: تلاوت قرآن، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، روایت گری و بر سر گرفتن قرآن با حضور سخنرانان و مداحان، از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در قطعات گلزار شهدا بهشت زهرا(س) است.

تاجیک با بیان پیشینه حضور مردم در برنامه های احیاء گلزار شهدا تصریح کرد: جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، پس از جنگ هر ساله شب‌های قدر را بصورت خودجوش کنار همرزمان شهید خود احیاء می‌گرفتند و سال به سال با حضور مردم به جمعیت این برنامه ها اضافه شد و امسال نیز این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد. با ساماندهی صورت گرفته، برنامه مراسم احیاء هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در دو زمان یعنی از ساعت ۲۱ تا ۲۴ و از ۲۴ تا ۳ بامداد پیش بینی شده تا زمان حضور زائران عزیز در گلزار توزیع و همچنین از بار ترافیک کاسته شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر در گلزار شهدا اندیشیده شده است، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان برای خدمت رسانی به مردم در شب‌های احیا نیز انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1135628

مهمترین اخبار ایران و جهان: