نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 12:20

توصیه به اسرائیل در روز قدس/ زودتر به خانه‌هایتان بازگردید و شر خود را کم کنید

نخستین راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم و مسئولان در شهرهای استان‌ مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسوولان همپای مردم همیشه در صحنه اراک در راهپیمایی عظیم روز قدس حضور یافتند تا با دفاع از آرمان مقدس قدس شریف و مردم مقتدر و مظلوم فلسطین، برائت و انزجار خود از اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دوراندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شد و بیش از چهار دهه است که مسئولان و مردم ایران و آزدیخواهان جهان برای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و حمایت از قدس شریف به خیابان‌ها و میدان‌های شهرها می‌آیند.

نخستین راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جدید با شکوه خاصی برگزار شد و مقامات و مسئولان هم در آن حضور یافتند.

مسئولان در کنار قشرهای مختلف مردم از ساعات ابتدایی امروز در مسیرهای اعلام شده راهپیمایی روز قدس حاضر شده‌اند تا همصدا با ملت بزرگ ایران انزجار خود از صهیونیست‌ها و حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف را اعلام کنند.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی امام جمعه اراک، بهنام نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله، سردار هادی رفیعی‌کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی از جمله مسئولان حاضر در راهپیمایی هستند.

اظهارنظر مسئولان درباره روز قدس و فلسطین

استاندار مرکزی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم باید از مظلوم دفاع کرد، گفت: پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

دری خطاب به اسرائیل: شر خود را کم کنید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به اسرائیل گفت: رو به نابودی هستید، زودتر به خانه‌هایتان بازگردید و شر خود را کم کنید.

آیت‌الله قربان علی دری نجف آبادی در مسیر راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: خدا این قدم‌ها را در قیامت نلرزاند.  

فرمانده سپاه: هیچ کشوری از قدرت پوشالی صهیونیست‌ها واهمه ندارد

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه با بیان اینکه نیروی مقاومت رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده است، اظهار کرد: امروز وضعیت صهیونیست‌ها به گونه‌ای است که هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی‌ها نمی‌هراسد.

رفیعی کیا: این حضور نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است

سردار هادی رفیعی‌کیا فرمانده نیروی انتظامی با حضور در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران  پیام اصلی این حضور را نابودی اسرائیل دانست و گفت: آرمان آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد.

وی افزود: مردم ثابت کردند کماکان مسئله اول جبهه اسلام، مسئله فلسطین است.

هادی: مقاومت مردم فلسطین خاموش نشدنی است 

امیر هادی فرماندار اراک نیز با اشاره به شهادت مستشاران ایرانی و شهدای مقاومت گفت: خون شهدای مقاومت به زودی گریبان اسرائیلی‌ها را  خواهد گرفت و این خون‌ها اجازه نخواهد داد مقاومت کمرنگ شود.

حجت‌الاسلام خلیلی: روز قدس از آن وجدان‌های بیدار است

حجت‌الاسلام خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز بیان کرد: روز قدس از آن وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده است که امروز در مقابل رژیم صهیونیستی اعتراض خود را نشان می‌دهند.

امروز به برکت محور مقاومت ملت فلسطین مظلوم نیست 

بهنام نظری معاون سیاسی استاندار مرکزی نیز ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونسیتی در هتک حرمت مسجدالاقصی گفت: امروز به برکت محور مقاومت ملت فلسطین مظلوم نیست و با محور مقاومت به یک ملت تعیین کننده تبدیل شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147472

مهمترین اخبار ایران و جهان: