نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 15:40

فرصت ۲۰ روزه شهرداری بیله‌سوار برای بهسازی و مرمت وضعیت شهر

بیله‌سوار- دادستان شهرستان بیله‌سوار گفت: شهرداری بیله‌سوار با توجه به ظرفیت‌های شورا و شهرداری ۲۰ روز فرصت برای بهسازی و مرمت وضعیت شهر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم جنگجو ظهر جمعه در بازدید سرزده از وضعیت معابر و خیابان‌های شهر بیله سوار اظهار کرد: شهرداری بیله سوار با توجه به ظرفیت‌های شورا و شهرداری ۲۰ روز فرصت برای بهسازی و مرمت وضعیت شهر دارد.

وی افزود: ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، روشنایی معابر، پازل چینی پیاده رو، زیباسازی محیط شهر با کاشت درخت و گل، جدول کشی و زیباسازی کمربندی، بازسازی و احیای پارک تپه نرگس و تشویق همشهریان جهت بازسازی و نوسازی مغازه‌های مخروبه و بافت قدیم از جمله طرح‌های قابل اجرا در بیله سوار است.

دادستان شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه مدیریت و خدمات شهری هزینه‌بر بوده و احتیاج به برنامه‌ریزی منسجم و کارشناسی شده دارد، گفت: اگر شهرداری در مدت تعیین شده نسبت به بهسازی طرح‌های اشاره شده نکند در غیر این صورت وفق مقررات اقدام خواهد شد.

جنگجو با اشاره به اینکه مردم نیز باید خود را مسئول این زیبایی بدانند، گفت: شهر زمانی پاک و زیبا خواهد شد که مردم شهر خود را دوست داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163172

مهمترین اخبار ایران و جهان: